Castell-Platja d'Aro ofereix formació especialitzada a empresaris i treballadors

Iniciativa de l’àrea de Promoció Econòmica que desenvolupa la Universitat del Comerç i el Retail
 
Primera edició de l’Escola d’Hivern de formació especialitzada per a empresaris i treballadors a Castell-Platja d’Aro, amb cinc sessions formatives d’octubre de 2016 a març de 20017, centrades especialment en l’àmbit del comerç programades per ARO impulsa-Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro i desenvolupada per ESCODI-La Universitat del Comerç i el Retail. L’assistència és gratuïta i cal inscripció prèvia per a unes places que són limitades (hi tenen prioritat els empadronats i els treballadors/es d’empreses del municipi). Es lliura diploma acreditatiu d’ESCODI per la participació a tots els mòduls i certificat per l’assistència a les sessions individuals, que es desenvolupen al Centre l’Avenir Fanalenc de Platja d’Aro.
 
La primera proposta va ser el Connecta’t amb la societat: el comprador del segle XXI i com ser creatiu per evolucionar la botiga a càrrec de Maria Callís; per analitzar els canvis en la societat, què cerca el client segons el seu estil de vida o la importància del punt de venda. La segona, Connecta’t amb la botiga: cinc minuts d’observació per millorar un establiment, dimarts 22 de novembre (10-14h) a càrrec de Sílvia Bach, per conèixer els paràmetres per gestionar un punt de venda amb productivitat. El tercer mòdul és Connecta’t digitalment: noves eines per millorar la comunicació amb els clients, dimarts 13 de desembre (16.30-20.30 h) a càrrec de Xavier Rivera, per descobrir les possibilitats i avantatges comercials que pot suposar internet i les xarxes socials.
 
El quart, Connecta’t amb el client: relacionar-s’hi a la botiga per vendre més, dimarts 7 de febrer de 2017 (10-14 h) a càrrec d’Anna Flores, proposa conèixer com el llenguatge personal -paraules, gestos, moviments, veu, ritme, etc.- pot influir en els persones que ens envolten i així generar confiança i oportunitats de fidelització de clients. I darrerament, Connecta’t amb el client digitalment: tinc facebook! I ara què? dimarts 7 de març de 2017 (16.30-20.30 h) a càrrec de Xavier Rivera, per optimitzar aquesta xarxa social com a eina de màrqueting i de comunicació que faciliti la relació amb el client i la possibilitat de venda (continguts, campanyes i concursos, tractament de queixes i reclamacions, etc.).
 
Simultàniament, ARO impulsa desenvolupa aquest curs 2016-2017 el nou Diploma d’Especialització en Habilitats Comercials en els Serveis Turístics, mitjançant el Centre d’Estudis de Postgrau de la Universitat de Girona amb la col·laboració de les tres principals associacions professionals del municipi: Empresaris; Passeig Marítim; i Hoteleria, Restauració i Oci. El programa ofereix la possibilitat de cursar el diploma complert o individualment cada curs d’especialització. Ja han començat les sessions del curs de Francès Comercial, però encara hi ha disponibilitat per incorporar-se a les propostes Habilitats Comercials i Gestió Organitzativa (dilluns, dimecres i divendres del 9 de gener al 27 de març), Màrqueting i Eines 2.0 (dilluns, dimecres i divendres del 29 de març al 19 de juny).
 
Tots els cursos es realitzen al Centre l’Avenir Fanalenc de Platja d’Aro (14.30-16.30 h) i tenen un preu únic de 100 euros cadascun i s’hi apliquen els descomptes del 50% per a empadronats i treballadors d’empreses locals. Alhora les persones en situació d’atur tenen condicions especials (cal consultar-ho personalment).