Aqualia està a l'abast d'un clic

Amb un sol clic els clients d'Aquàlia poden accedir a qualsevol dels serveis que té l'empresa a l'abast. Des de fa uns mesos la companyia d'abastament d'aigua potable ha obert Smart Aqua. 
This text will be replaced
Es tracta d'un nou canal de comunicació que es suma al servei d'atenció al client a través de l'ofina o via telefònica que fins ara tenia Aquàlia.
 
La nova aplicació, apta tan per Android com per IOS, poc a poc es va implantant a diferents municipis catalans. La darrera ha estat a Castell-Platja d'Aro on l'empresa ha presentat la nova APP. Mitjançant un telèfon intel·ligent o una tauleta podem descobrir les gestions de l'aigua que tenim contractada, fer canvis de dades o posar-se amb contacte amb l'empresa.
 
Per descarregar-se l'aplicació que esdevé gratuïta no cal ser client d'Aquàlia, de fet, qualsevol ciutadà pot tenir aquesta APP i utilitzar-la quan detecti una fuita o qualsevol averia.
 
Una nova eina que fa que poguem posar-nos en contacte amb l'empresa de forma més senzilla i còmode.